💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לעורכי דין

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניהול מוניטין לעורכי דין

פסקי דין שליליים, כתבות לא מחמיאות וכל אתר המכיל תוכן שלילי על שמכם – עלול להרוס את המוניטין שלכם כעורכי דין. ללא ניהול מוניטין חיובי מקצועי במקצוע יוקרתי כמו בעריכת דין,
ניתן להוביל לסיום הקריירה תוך זמן קצר.
מדוע עורך דין חייב מוניטין חיובי? כיצד גוברים על עורכי הדין האחרים? ואיך ניתן להתמודד עם משבר תדמיתי? בין אם אתם עורכי דין עצמאיים או משרד עורכי דין אתם צריכים שירות של ניהול מוניטין חיובי ואפקטיבי בגוגל.

שוק רבוי מתחרים? יש לצאת לקרב על היוקרה והבידול

בכל שוק בו קיימים מתחרים רבים, עסק שלא יבין כי עליו לבנות מוניטין כמה שיותר חזק, לשפר את היוקרה של העסק ולבדל עצמו כמה שיותר מהמתחרים – לוקח סיכון להעלם או להפוך לשחקן ללא חשיבות.
הכמות הבלתי נתפסת של מספר עורכי הדין בישראל (למעלה מ – 80 אלף עורכי דין), מספקת תחרות קשה כך שכל עורך-דין או כל משרד עורכי דין הוא עסק מתחרה בשוק.

ניהול מוניטין לעורכי דין – שירות ממוקד ואפקטיבי שיסייע לכל עורך דין ולכל משרד עורכי דין לשפר את התדמית והמוניטין בתוצאות החיפוש של גוגל. שירות חובה לעו"ד!

עקב המצב התחרותי הכבד, מרבית ממשרדי עורכי הדין הגדולים והפירמות החזקות בתחום עריכת הדין משתמשים בשירותי שיווק וקידום שונים כדוגמת ניהול מוניטין, ספקי יח"צ, כתבות ממומנות באתרים הגדולים וטיפול במערך דיגיטלי הכולל רשתות חברתיות ואתרים שונים.
יתרה מכך, בשנים האחרונות ישנם משרדים גדולים המעסיקים צוות שיווק בהעסקה ישירה ובכך מצליחים לבדל עצמם שיווקית ובהשקעה כספית גדולה.
כל עורך דין/משרד וסוג ההתמחות שלו, כל עורך דין והצרכים השיווקים שלו, הבידול חייב להיעשות על-ידי אנשי שיווק מקצועיים ובעלי ניסיון ולכן עורכי דין שלא ינהלו את המוניטין שלהם בצורה מקצועית יפסידו בתחרות הקיצונית הקיימת בענף עריכת הדין בישראל.

מה קורה שיש לעורך דין מוניטין שלילי? כיצד מטפלים בבעיה?

ניהול מוניטין לעורכי דין
ניהול מוניטין לעורכי דין

ניהול מוניטין לעורך דין? ניהול מוניטין לעורכת דין? מיתוג, פרסום ושיווק חיובי למשרד עורכי דין!

בכל ענף בארץ לא קיים גורם שאינו סובל ממוניטין שלילי, המגיע כתוצאה מאזכורים שליליים בגוגל וברשתות החברתיות: עורכי דין, רופאים, אנשי עסקים, פוליטיקאים, מסעדנים ומספר רב של גורמים אשר פונים כל יום לניהול מוניטין כדי לטפל בתוצאות השליליות בחיפוש בגוגל וברשתות החברתיות.
ראשית כל חיפוש עורך דין עתידי מתחיל בגוגל, במידה וספגתם תוצאות חיפוש שליליות עקב פסקי דין כושלים, כתבות לא מחמיאות, ביקורות שליליות וכל תוכן נגטיבי נוסף – סביר לחלוטין כי הלקוח הפוטנציאלי (לקוחות קטנים וגדולים כאחד) לא יבחר בכם לייצוג או ייעוץ כלשהו.
תוצאות שליליות בגוגל וכן גם ברשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק, מובילים למוניטין שלילי בעייתי.
מוניטין שלילי עבור כל עורך דין עלול להוביל לירידה בכמות הלקוחות, פגיעה בפרנסה, הריסה הקריירה לתקופה ארוכה וכן אף לפגיעה בקן המשפחתי במצבים חמורים יותר.

לשם כך יצרנו את התחום המתאים לעורכי הדין, ניהול מוניטין לעורכי דין.
עורכי דין רבים הסובלים ממוניטין שלילי בוחרים בשירות של ניהול מוניטין המספק להם ניקוי והדחקת אזכורים שליליים. באמצעות כלים רבים אנו מספקים דחיקת אזכורים שליליים, ניקוי אזכורים שליליים ויצירת תכנים חיוביים רבים: סקירת המוניטין הקיים על-ידי הערכה, ניטור וניתוח התוצאות הקיימות ברשת (לרוב מתמקדים בעיקר בגוגל) על-מנת לעמוד את הנזק ולתכנן תכנית אסטרטגית לפעולה ממוקדת וייעודית.
לאחר שבחרנו עבורכם את התהליך המתאים ביותר עבור המצב המוניטין הנתון, אנו נפתח בקמפיין רחב הכולל מספר גדול של כלים שיווקיים מקצועיים, המתאימים לפלטפורמות שונות והכל בהתאם לצרכים של עורכ/ת הדין.
פעולת טיהור המוניטין והדחקת האזכורים השליליים מתבצעת באמצעות פעולות מגוונות רבות ובאינטגרציה עם אתרים שונים, בהתאם לאתגר, כמות האזכורים והרמה של כל תוכן שלילי.
המטרה ברורה, לספק ניהול מוניטין מקצועי לעורכי הדין, להפוך את עורך הדין למומחה בתחומו, לנקות את שמו הטוב במקרה של מוניטין שלילי ובכך לעלות את כמות הלקוחות הפונים למשרד.

השקעה סודית קטנה שווה רווח פוטנציאלי גדול

הצלחתנו הרבה בשיפור המוניטין הטוב וטיפול באזכורים שליליים של הלקוחות הרבים שלנו, ובפרט ניהול מוניטין למשרדי עריכת דין, הגיעה באמצעות עבודה קשה ושילוב של כלים שונים. למרות הלקוחות הרבים והעבודה הקשה, מכוון ומדובר על טיפול במוניטין החייב לשמור על מקסימום אמינות – אנו מספקים סודיות מוחלטת ולא מפרסמים כל מידע אודות הלקוחות הרבים המטופלים אצלנו, בכל ענף ובכל גודל של לקוח.

בתהליך שקט וסודי ובעבודה רבה ומקצועית מצידנו, ניתן לספק רווח גדול עבורכם באמצעות שיווק נכון ומדויק לעורכי הדין, חשיפה רבה, ניקוי שם טוב, הגדלת המוניטין שלכם ברשת, בידול ומיצוב שמכם כמובלים בענף.

עורכי דין? מייצגים משרד עורכי דין? מעוניינים בשירות לניהול מוניטין דיגיטלי?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇